6 Kasım 2017 Pazartesi

Trabzonsporlu bir taraftar: Beşiktaş'a yapılanları görüyoruz

bir trabzonsporlu olarak bu sene kendilerini içtenlikle destekliyorum. oynadıkları futbol hoşuma gidiyor, avrupa'da yaptıklarını dikkatle takip ediyorum. ayrıca ligde kendilerine yapılan haksızlıkları da görmüyor değilim. bu takımı biraz şu yüzden de seviyorum:




 trabzonspor - beşiktaş maçları. bu maçların son beş altı yıldır ligdeki en kaliteli maçlar olduğunu düşünüyorum. derbi üstü bir atmosferi oluyor bu maçların ve sadece futbol konuşabildiğimiz, içi dolu bir mücadele izliyoruz. derbi diye biz yutturulan, futboldan başka her şeyin olduğu saçma sapan şeyler izlemiyoruz. geçen sene 90+3'te atiba'nın attığı kafa golüyle 4-3 yenildiğimiz maçtan sonra bile üzülmemiş, verilen mücadeleye saygı duymuştum. bu sene de biz yokuz, yolunuz açık olsun.

kaynak: https://eksisozluk.com/entry/71910455 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About