7 Kasım 2017 Salı

Ryan Babel ve Vlog paylaşımları üzerine güzel bir değerlendirme

yine muuuuuuhteşem bir vlog ile geldi.

oğlum sana hastayım babel. senin vlogların sayesinde bu takımı daha çok sahipleniyoruz. acayip gıcık olduğum mitrovic'ten tut, hiç oynamayan boyko, kaprisli medel'e kadar hepsine yine kanım ısındı videoyu izledikten sonra.


atiba'nın bütün gün yaşından şikayetçi olması sonra videoda "yaş sadece bi sayı dostum" diye esneme hareketlerine devam etmesi vs :) bayıldım.

çok seviyorum bu takımdaki herkesi.
izmir'e indikleri andan itibaren popstar gibi yüzlerce kişi, onlarca kamera ile karşılanmaları vs. gerçekten muhteşem atmosferler. bu takımdaki her oyuncu kendini çok ama çok özel hissediyordur eminim. böyle bir karşılanma, böyle güzel bir atmosfer, takım içi diyalog vs. şahane.

sadece quaresma'ya takığım biraz. adamın bugüne kadar bir defa bile videolarda poz verdiğini görmedim. ne bil el hareketi, ne bir gülümseme. niye kendini bu kadar soyutluyor anlamıyorum. halbuki orada quaresma'nın yapacağı 20sn'lik bir geyik için ölüp bitecek adamlar var ulan :(

kaynak: https://eksisozluk.com/entry/71945720

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About