26 Kasım 2017 Pazar

iddaa oranları ve turkiyede iddaa bahsi üzerine ekşiden mükemmel bir yazı

sözümona ülke sınırları içinde yasal diye diğer firmaları yasadışı olarak lanse eden, çünkü ülkede hizmet vermelerinin önünü kesmeye çalıştığı için onları buna mecbur bırakan, ancak sunduğu imkanlarla kendisinden çok daha yasal ve insani rakipleri olan "hırsız" bahis firması. evet tam anlamıyla hırsızlardır benim gözümde. 

bir çırpıda aklıma gelen ipneliklerini sıralayacağım:
1) diğer firmalarda tek maç üzerinden bahis yapılabiliyoken, iddaa'da minimum 3 maç yapılabiliyor. (kırk yılın başı derbi gibi sonucu kestirmesi daha zor olan maçlarda tek maç olabiliyor ama mesela geçen yılki juventus ve real madrid arasındaki "final" maçına bile tek maç açmamışlardı. bak juventus diyorum, real madrid diyorum, şamp.ligi diyorum, o da yetmiyo final maçı diyorum..)

2) diğer firmalarda 0.25 kuruşluk bahis bile yapılabiliyoken, iddaa'da minimum 3 lira yatırılabiliyor. 

3) kâr marjları ayı gibi fazla olduğundan maçlara verilen oranlar diğer firmaların oranlarına göre inanılmaz düşük oluyor. matematiği iyi olmayan ya da bu işlerle haşır neşir olmayan biri "1.20'lik oranla 1.35'lik oran arasında atla deve kadar da fark yok lan" diyebilir ama 4-5 maçlık bi kombinasyon sonucunda çıkacak toplam rakamdaki fark inanılmaz ciddi boyutlarda olabiliyor.

4) diğerlerinde canlı bahis yapılabiliyorken, evet iddaa'da yapılamıyor.

5) diğerlerinde "toplam korner sayısı", "toplam taç sayısı" gibi bir dolu alternatif bahis seçeneği varken, iddaa'da bunların hiç biri yok.

6) diğer firmalarda "isveç kadınlar ligi" gibi liglere de bahis yapabiliyoken, iddaa'da yapılamıyor.

7) diğer firmalarda buz hokeyi, kriket gibi alternatif spor dallarına bahis yapabiliyoken, iddaa'da bu basketbol, voleybol ile sınırlı (bi ara formula da vardı sanki yanlış hatırlamıyosam)

8) diğerlerinde hiç olmayan "kafasına göre maç çıkartma" olayı var mesela bi de iddaa'da. hayır öyle hava muhalefetinden ötürü iptal falan değil, basbayağı "bu maça çok fazla oynandı ya, sanırım bu takım maçı alacak bizi zarara uğratacak" diye habersiz, sorgusuz, sualsiz maç eksiltirler listeden?!

9) toplamda en az 7 gol olur oranı bazı maçlar ve bazı takımlar için korkunç komik durumda olabiliyor. mesela bi dönem b.münih ve barcelona için bu oran 5,50 gibi oranlara kadar gerilemişti. bu sene de paris saint germain onların yerini alacak gibi. diğer bahis oranlarında ise hem bu oranlar daha yüksek, hem de toplam 7 gol değil 6 gol olur tahmini var.

10) pek çok favori takım için 1, 2, 3, hatta bazen 4 veya 5 handikap (gol avansı) bile açan iddaa'ya karşılık, diğer firmalardan oynadığın hiç bir maçta gol avansı yok. yani sen istersen oran artırma karşılığında var elbet ama mecburi değil...

ben de uzun süredir gerek kredi kartımın kapanmasından ötürü, gerek başka sebeplerden ötürü bütün bu handikapları bile bile iddaa ile oynuyodum ancak yukardaki arkadaş gibi benim de çevremden bi arkadaş çıktı ve ben senin yerine de oynarım dedi ve yaklaşık 3-4 haftadır bu şekilde oynuyorum. iddaa pişmanlıktır. ...

kaynak: https://eksisozluk.com/entry/71101085

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About