16 Kasım 2017 Perşembe

Şenol Güneş'in bugün yaptığı çok önemli açıklamalar

Şenol Güneş "Benim üzerimden takımı yıpratanlar var. Bu nedenle bu sezon biraz içime kapanmak istedim. Bu takımı yıpratmayı, Başkan Fikret Orman'ın konuşmaları üzerinden de yapıyorlar. Örneğin transferde yönetimle kavga etmişim gibi. Böyle bir şey olmadı ki. Elbette transferde fikir belirtmişimdir. Ama bu kavga demek mi? Mesela evdesiniz. Eşiniz diyor ki, çarşıya gidelim.
1. Ama sen sinemaya gitmek istiyorsun. O çarşıya sen sinemaya gittin diye kavga mı etmiş oluyorsun? Diyorlar ki duyum aldım. Duyum ne demek? O zaman isim söyle. Antrenmanda hoca böyle dedi ama ben demedim. Bunları artık aşmak zorundayız" dedi.


OLAN BANA OLUYOR'

Güneş, "İstesem Milli Takım için imza atabilirdim" diyerek başladı sözlerine. Kulüplerle sözleşmelerini genelde 1 yıllık yaptığını hatırlatan Güneş, "Çünkü uzun süreli mukavele olunca Türkiye'de sıkıntılar çıkıyor. Hep cambaza bak diyoruz. Asıl yabancı sorunundan daha çok bu tür sorunları konuşmak lazım. Mukavelenin sonunda bir yıl uzatma var. Onun uzatılma şeklinde sıkıntılar oldu ama olsun bunlar gelip geçti. Başkan ile o kadar yakınım ki hemen unutulup, gidebiliyor. İş konusunda görüş farklılıklarımız olabilir. Sözleşmeyi imzaladık fakat medyada gideceğim söylendi. Biri gidecek diyor diğeri gitmeyecek diyor, aralarında kavga ediyorlar ve olan bana oluyor" diye konuştu.

Siyah-beyazlı hoca şöyle devam etti: Ben Beşiktaş'a imza attım. Aradan bir ay geçti. Uygulanması gereken bazı prosedürlerin ihmal edilmesi nedeniyle tekrar imza atmam gerekti. Ben de o arada A Milli Takım için TFF Başkanı Yıldırım Demirören ile görüşüyordum. İstesem o zaman Milli Takım için imza atabilirdim. Ama ben öyle bir adam mıyım? Beni tanımamışlar mı? Asla bu konularda sözümden dönmem. Daha önce iki takımı birlikte çalıştırmam demiştim. Bu görüşmeyi de başkan söyledi, git görüşme yap diye. Madem bir konuyu bilmiyorlar bari sussunlar" diyerek bu önemli konuya açıklık getirdi.


Şenol Güneş sözü daha sonra kulüplerin ekonomisine getirdi. Her şeyin daha iyi olması için çaba sarf ettiğini belirten Güneş, "Daha önce Beşiktaş ile adım geçiyordu. Bilic'ten, Samet Aybaba döneminden önce olsun Ahmet Kavalcı zamanında olsun Tamer Kıran dönemi olsun. Şimdi buradayım. Abdülkadir Orman... Allah rahmet eylesin. Başkan'ın babası. O dönemlerden tanışırdık Fikret Orman ile. Bana 'abi' derdi. Ama şimdi iş yapıyoruz. O başkan, ben de hocayım. Düzeni bozmak kolay. Başkan'la sorunlarımız olmadı ama sıkıntılar oldu. Neden? Her şey daha iyi olsun diye. Tabii ki en iyi oyuncuların alınmasını isterim ama ekonomiye göre davranmak lazım. Bu tür görüşmelerden haberler çıkıyor. Ben kimseyle görüşmedim ama öyle bir çıkıyor ki gerçekten bir gazeteciyle görüştüm mü diye şüphe ediyorum kendimden! Benim en çok istediğim, futbolcuların ödemeleri zamanında olsun. Ekonomiyi en çok düşünen bizim Başkan... Sistemin oturmasını çok isterim. Ben Başkan ile ilgili olumsuz düşünmem" diye konuştu.
"ÇÜRÜK ELMALARI AYIKLARIM"
"Monaco maçı öncesi Caner'i ben kadroya almadım. Ama beni kimse aramadı. Çünkü tek karar verici benim! Bana kulüple ilgili bir şey sorulduğunda 'Niye bana soruyorsunuz' derim. Caner'in hareketlerine kızıyoruz. Ama ondan hemen vazgeçemeyiz. Çağırır, konuşurum. Elmaları temiz tutmak da benim görevim. Ne yaparım gerekirse, çürük elmaları ayıklarım. Caner'i kadroya almadım, herkes yöneticilere soruyor. Bana sorun, o kararı alan benim. Ama öyle yapmıyorlar"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About