20 Kasım 2017 Pazartesi

her puan kaybında Beşiktaş için kötü senaryolar yazmak sağlıklı bir Beşiktaşlının yaklaşımı değil

her puan kaybında kötü senaryolar yazmak sanırım hala geçmişten kalan bir beşiktaşlılık özelliği ki kesinlike yadırgamıyorum. çünkü tarihimizde nice başarılar son dakikalarda gitmiş. bu nedenle beşiktaş şampiyonluğun favorisi demek için lider olmalı ve ikinciye en az 5 puan fark atmalı ki bazı arkadaşlar rahatlasın. bu psikolojiden çıkamadık bazı taraftarlar olarak. şu an 4 puan farkla gerideyiz ve daha ligin 12. haftası bitti. bir moralsizlik var. ben de renktaşlarıma tekrar hatırlatmak istiyorum ki biraz güvenin bu takıma. bu takım düşündüğünüz kadar kötü oynamıyor.
öncelikle şu entry'mi paylaşayım. 72182956

akhisar maçında rahat bir oyun ama dar bir skor beklediğimi yazmıştım. ama yeneriz diye düşünmüştüm. aslında çok da yanılmadım. oyunun tek hakimi beşiktaş'tı. bazen böyle maçlar olabiliyor. resmen 3 direk arasına sokamadık topu. ama kim rakip takımı 11 kişiyle yarı sahasına böyle hapsedebilir? bu oyun güveni çok farklı bir karakterdir ve bu nedenle rahatım.
futbol kalitesine gelince bir çok arkadaş sosa'lı gomez'li dönemi referans verip bu futbolu beğenmiyor ki haklılar. bu tıpkı tarkan'ın karma albümü sonrası hiç bir şarkısını beğenmemek gibi oluyor. o dönemki keyifli pas futbolunu artık oynamıyoruz. şunu da belirteyim ki o dönem oynadığımız futbolu sadece biz değil, benim hatırladığım hiçbir türk takımı oynamadı tarihinde. gerçekten barcelonaydık. ama sadece onu baz alıp kötü oynuyoruz demek bu takıma haksızlık olacaktır.
sonuç olarak ligin 12. haftasına geldik. ligdeki en iyi takım olduğumuza şüphem yok. en iyi futbolu da emin olun biz oynuyoruz. her maçı izlemeye çalışıyorum ve buna eminim. oyun üstünlüğünü skora yansıtma sorunumuz var ki geçen sene de böyle başlamıştık. bu sorunu da takımın çözeceğine inancım tam.
sene başından beri beni tek şaşırtan kötü sonuç gençlerbirliği yenilgisiydi. hiç beklemiyordum ama her sene böyle bir sıkıntılı maç yapıyor beşiktaş.
biraz rahat olun arkadaşlar. lig uzun. eleştirin ama öldürmeyin. bir de lütfen sadece kötü yanlarını görmeyin. bir çok artısını
da unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About