9 Kasım 2017 Perşembe

Beşiktaşlılık sıradışı bir olgudur (Hastane acilinde gelişen bir olay)

bir futbol kulübünden fazlasıdır.
dün sabaha karşı rahatsızlığımdan dolayı evimin yakınlarında bir devlet hastanesinin acil bölümüne gittim rutin kayıt işlemlerinden sonra doktora yönlendirdiler. doktor bir kaç öksür tıksır muhabbetinden sonra bana bir serum yazdı ve tedavi alanına geçmemi söyledi. içeri girdiğimde soğuk bir ortam vardı nöbetin son saatleri olduğu için onlara da hak veriyorum tüm gece belli bir koşuşturmayla uğraşmış tüm çalışanlar kim bilir kaçı uykusuz her neyse serum bitti doktor iğneyi çıkartırken güvenlik bankoda oturuyordu. telefonu çaldı melodisi beşiktaş marşıydı bir süre geçti şampiyon olur muyuz bu sene dedim olacağız gibi diyerek tebessüm etti bu sırada asistan ''siz kimsiniz'' dedi ben o sırada melodisini duyduğumu onun thangi takımlı olduğumu anladığını belirttim bana dönüp merak etme oluruz diyerek bir tebessüm de o etti ve tam da o sırada doktor muhabbete dahil oldu ve o da bir tebessüm ederek ''şampiyon biziz bu sene beyler'' 

o sıra öyle sıcak bir ortam oldu ki hepimiz şaşkındık 4 beşiktaşlı tesadüfen bir hastanenin acilinde konudan alakasız bu ortamda buluyoruz kendimizi doktorun ekibe bak demesi herkesin güler yüzlülüğü insan seneler sonra 3 kardeşiyle bir araya gelse öyle neşelenemez. iyi ki o marşı zil tonun yapmışsın güvenlik abi iyi ki o saatte aramışsın güvenlikle konuşan arkadaş *

(bkz: beşiktaş kardeşliktir)

https://eksisozluk.com/entry/71975142

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About