21 Kasım 2017 Salı

Galatasaraylı bir taraftarın porto maçı için Beşiktaş yorumu: "helal olsun"

macin adaminin cok net tolgay arslan oldugu mac. muhtesem otesi oynadi, yas ortalamasi 31 olan takimin ikinci yarida basmasini, ilerde kalmasini saglayan yegane adamdi. hayranlikla izledim, seviyorum abi boyle adamlari, gozukmeden isini yapan, bi iki de diagonal dogru pasi oynayabilen.


besiktas'a da helal olsun. su yok galatasarayliyim ama, yok muslumanim ama vs. ile baslayan cumlelerden tiksinen bir insanim ancak bugun bir kez daha galatasarayli oldugumu hatirlatarak soylemek istiyorum. birtakim onyargilari ve artik son derece gereksiz hale gelen sidik yarislarini kirmamiz lazim. ali sen mafyasinin galatasaray ozelinde baslattigi su avrupa'da türk takimlarini desteklememe geri kafaliligindan artik siyrilmamiz lazim. ha bak iki takimimiz direkt katilmaya baslar o zaman yine atisiriz o ayri konu. ama bugun ikinci yaridaki oyunu gorunce izbe bir barin kosesinde gozlerim doldu aq, ne boktan, gereksiz bi oyun lan, ne bok yemeye izliyorum ki su aq oyununu diye hakkinda sık sık dusundugum futbolu bugun iyi ki seviyorum dedim. bunu da besiktas'in oynadigi oyunu izleyerek diyebilmissem ne mutlu bana.

not: daha sezonun ortasindan gozuken o ki yabanci sinirinin 14 olmasi mukemmel bir sey. su konudaki tavrimizi renk farketmeksizin taraftarlar olarak korumali, gerekirse daha da ses cikarmaliyiz.
...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About