4 Ağustos 2017 Cuma

Bir Gs'linin Beşiktaş tespitleri: "yönetimleri iyi hep ondan"

yönetim ne kadar iyiyse takımda o kadar iyidir olayının en kısa özetidir beşiktaş. bundan bi kaç yıl önce galatasaraydı. çok güzel bir hava yakaladılar. umarım avrupa'da çom güzel işler yaparlar ve göğsümüzü kabartırlar.

görüyorsunuz ki iki sene üst üste yakalanan lig başarısı dahi yurt dışında takımı yavaş yavaş markalaştırıyor ve tabi yönetimin bu konuda katkısı büyük.
beşiktaşın en büyük eksikliklerinden birini kapattılar ki bu da yurtdışındaki pek tanınmamalarıydı. ama artık o da geride kaldı.

futbolcu transfer politikalarını da çok beğeniyorum. çok hesaplılar ve tamamen fiyar performans odaklılar. çok iyi karalar alıyorlar. oyuncu gelişiyor da aynı zamanda bu takımda. burada da teknik adamların başarısı devreye giriyor elbette.


yalnız ben bu yaz beşiktaş'tan üst düzey takımlarla güzel bir mini turnuva düzenlemelerini beklerdim. galatasaray'ın arsenallerle falan yaptığı gibi. bu konular çok önemli. belki de yapılmıştır pek takip etmedim.

yolun açık olsun beşiktaş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About