12 Ağustos 2017 Cumartesi

Sen aramızdan ayrılalı 3 yıl oldu seni asla unutmayacağız baba

"Ahmet dursun Seba gitsin" tezahüratının yapıldığına şahit oldum , çenenin titreyişine ağlayamayışına şahit oldum , 87 yaşında bir adamın Beşiktaş düşmanlarına inat ayakta dakikalarca alkış tuttuğunu gördüm ben bu gözlerle , evlatlarının senin başkanlığını istemeyişine şahit oldum maalesef , yaşlandı artık kulübü batıracak diyenlere karşı çıkamayışımızı gördüm , Beşiktaş için hepsini sineye çekişini de gördüm , cemaatin hilenin hurdanın karşısında dağ gibi duruşunu da izledim ,  tek dikili ağacı olmayan Beşiktaş kulübünü nasıl sıfırdan tek tek işlediğini izledim , şerefli ikinciliklerin şaibeli birinciliklerden çok daha değerli olduğunu öğrettin bize , bir kulübe başkanlık değilde abilik babalık nasıl yapılır onu gördük biz sende , Beşiktaşlı boynunu eğmesin kimsenin elini öpmesin diye bayramda el öptürmeyişini izledik onca hileden hurdadan sonra Beşiktaş'ı üzmesinler diyişini dinledik insanlar nerden geldiği belirsiz paraları yerken şampiyonluklarını kutlarken biz kimsenin adamı olmayıp köşeden güzel günlerin geleceğini düşleyerek uyuduk baba bizim için güzel günler geldi Süleyman Abi ,  boğazın incisi stadımız bitti donanmamız bile var artık para için semtlerini , statlarını satanlara inat heryeri dahada bir siyah beyaza boyadık , Hakkımızı Şerefimizi çalmaya çalışanlara inat dahada bir birlik olduk baba , tam her şey bitti Beşiktaş bundan sonra doğrulamaz dedikleri anda feda dedik  o kara günlerde geride kaldı artık kâr ediyoruz kulübümüzün üstüne koyarak ilerliyoruz ama VEFA demeyide Beşiktaş'a ömrünü verenleride asla unutmamamız gerektiğini biliyoruz baba sen aramızdan gideli tam 3 yıl oldu çok rahat uyu Süleyman Abi evlatların devrettiğin mirası aldı artık geçtiği  geride bıraktığı rakiplerine bakmıyor bile marşlar söylüyor şampiyonluklar kutluyor ama en önemlisi seni özlüyor Süleyman Abi yetim kalan evlatlarının içindeki baba özlemi en büyük şampiyonluk sevinçlerinden bile daha çok dokunuyor kalplerimize ruhun şad mekanın cennetin en güzel katı olsun Süleyman Abi.

Yazar: twitter.com/justcavus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About