19 Ağustos 2017 Cumartesi

Beşiktaş'ta ortaya konan oyunda düzenli bir yükseliş mevcut


3 haftadır düzenli olarak izlediğim ve gelişimini adım adım gözlemleyebildiğim biricik kulübüm. ortaya konan oyunda düzenli bir yükseliş mevcut her hafta bir öncekine göre. bu kesinlikle güzel bir şey. tıpkı söylendiği gibi eylül ortalarına doğru oldukça sıkı bir takım oyunu görecek olmamız olası. bu kısmı cepte.

yalnız beni düşündüren bir konu var. birinci santraforu alvaro negredo olacak takımın bildiğimiz anlamda net bir 10 numaraya ihtiyacı olması muhtemel. yani bu takımın bir talisca'ya değil de, bir sosa'ya ihtiyacı olacak gibi duruyor. aboubakar takımda kalmış olsaydı bu bir ihtiyaç olarak gözükmeyecekti - ki kalsın isterdim. talisca'nın bir önceki sezon asist istatistikleri de ortadayken bu konu kafamı kurcalıyor.

kasımpaşa deplasmanı özelinde caner, pepe ve tosic'ın (şaşırtıcı bir şekilde) performanslarını ve istekli hallerini beğendim. cenk ve oğuzhan bildiğimiz gibi. babel ve talisca iyi güzel de yine zaman zaman hayalet gibi gezindiler ortalıkta. fizik kondüsyonları da yeterli görünmüyor. toparlayacaklardır umarım.

şenol hoca yine çok gergin, yine çok kızgın. onun da formunu bulması gerekli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About