12 Ağustos 2017 Cumartesi

Bir fenerbahçelinin yaptığı ligin en iyi 11'i seçimi :):)

--------------------muslera--------------------

isla--------pepe--------skrtel--------adriano

---------------atiba----------n'diaye-----------

lens------------- talisca------------valbuena

--------------------negredo--------------------

bana üç takımın futbolcu havuzundan seçim yapma hakkı bahşetseler yukarıdakileri alırdım. 6 beşiktaşlı , 2 galatasaraylı ve 3 de fenerbahçeli var. çok düşünerek oluşturdum bu kadroyu. bazı gerçekleri de not olarak yazayım:

1. tek bir türk oyuncu yok. sadece çift forvet oynayacaksa cenk ikinci forvetim olurdu. n'diaye çıkardı bu durumda. türkler çöp.
2. bu kadrodan iyisi pek mümkün değil. belki guilinao talisca'yı zorlar. babel ya da quaresma da valbuena'yı zorlayabilir.
3. beşiktaş bu yıl da ağır favori.
4. galatasaray'da sneijder ve bruma bu listeye girerdi. çok saçma bir yönetim var.
5. fenerbahçe de sol bek haricinde fena takım kurmadı.

ağır fenerbahçeliyim.

https://eksisozluk.com/entry/70129623


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About