15 Şubat 2018 Perşembe

Münih'te yaşayan Bayern maçlarına giden Beşiktaş fanatiği bir futbolseverden muazzam tespitler

ne zamandır yazmıyordum. artık zamanı geldi. 5 yıldır da takımımın maçlarını seyrediyorum her fırsatta. çok
fazla konuşmayacağım. gelelim maça.

almanya'da bayern munchen'in bazı maçlarına gittim, kalanları televizyondan izledim. maçla ilgili swot analizi yaparsak;

bayern:
+ kalecisi iyi
+kornerlerden kolay gol atıyorlar
+ceza sahası içinde bencil değiller
+son vuruşları coook iyi
+uzatırım ama uzatmadan. görüyorsunuz konuşmuyorum.
+ skor ne olursa olsun sanki maç 0-0 gibi oynuyorlar.
+bu maçı bekliyorlar.

-pek aklıma gelmiyor :)
-çok genç değiller

beşiktaş:
+ fabri motive ve gününde olursa şansımız var.
+sanırım bir milyardan fazla kişi bu maçı seyredecek. bu bağlamda herkes yeteneklerini sergileyecek. vizyon maci
+ bu maçı bekliyor.

- kornerlerde çok kötü
+kuarejma:) bencil oynarsa be sadece o kanattan gitmeye çalışırsak sonuç çok kötü olacak.
- oyun kurucu olarak kim baslarsa ve kötü oynarsa maç baştan kopabilir 
-takim cabuk demoralize oluyor.

özetlersem, haftaya orta sahada kim iyi olursa maçı o alır. ve 5 kere ceza sahasına girersek bunları gole çevirmeliyiz. zira adamlar af-fet-mi-yor. 

ben %90 turu bayern'in geçeceğini maçın normal şartlar altında 3-1 biteceğini düşünüyorum. çünkü yönetim şampiyon olmak istiyor, şl'den de ne koparabilirse. rakip ise şampiyonlar ligi şampiyonluğunu. goruyorsunuz konuşmuyorum. 

son olarak, bayern elenebilecek bir takım ama bizde son vuruş yapacak çok adam yok. lewo ve müller son vuruşlarda cok iyi. ceza sahasında gol için kim müsaitse topu ona veriyorlar makine gibi. bizde ise öyle makine gibi bi sistem yok, daha talisca yi alalım mı almayalim mi derdindeyiz. butce meselesi tabi, baskan bilir. 

en son olarak, ben umutluyum. diğer takimların genç ve çiğ taraftarları keşke biraz milli birliği ve beraberliği anlasanız.

vee,

eeen son olarakta ne mutlu türküm di-ye-ne. 

gördünüz konuşmadım.

https://eksisozluk.com/entry/74223528

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About