1 Şubat 2018 Perşembe

Aykut Kocaman'a şu listeyi uzatalım hakemlerin fb ye kıyakları maç maç düdük düdük


-göztepe maçında ofsayttan atılan bir gol ve hala sebebi bilinmeyen bir sebepten kesilen bir göztepe net pozisyonu. 

-trabzon maçında bir hakem hatası hatırlamıyorum. maçın sonlarında verilen bir penaltı. (yazalım ki hakemler aleyhte çalışıyor filan diyor, belli olsun)
-gençlerbirliği maçı. rakibe çıkan 2 kırmızı. aleyhine hata var mı yine hatırlamıyorum.
-başakşehir maçı. yine hakem açısından temiz bir maç.
-alanya deplasmanı. hakem hatası pek hatırlamıyorum. tartışmalı pozisyonlarda genelde fb lehine çıkan kararlar.
-beşiktaş maçı. malum kararlar.
-akhisar maçı. janssen'e ilk yarı çıkması gereken kırmızı çıkmıyor. maçın sonlarına doğru alper'e çıkan tartışmalı bir kırmızı. o dakikaya kadar mağlupsun ve rakip ceza sahasına girememişsin. kaleyi bulan şut sayısı 1. o da ekicinin 40 metreden şutu. bunu yazıyorum ki o maç hakemle puan kaybettik filan diye zırlamasınlar...
-malatya maçında hakeme gerek yok.
-gs maçında ilk yarı kendi aleyhine ama 2. yarı da gs aleyhine çalınan yanlış düdükler. (denayer'in çıkmayan kırmızısı - hasan aliye verilmeyen penaltı). bana göre gs ye çıkan ağır bir kırmızı.
-kayseri maçı - hakem hatası yine hatırlamıyorum. skoru koruyacağım çabaları. 
osmanlı deplasmanı. temiz maç.
-sivas maçı (bkz: malatya maçı) sivaslı oyuncuya itirazdan çıkan bir kırmızı. 
-antalya maçı. hakem hatası hatırlamıyorum.
-kasımpaşa maçı. hakem hatası yine hatırlamıyorum.
-bursa deplasmanı. maçta hakemlik tek pozisyon fb ye verilen penaltı. onu da verdi zaten.
-karabük maçı. hakemlik bir şey yine hatırlamıyorum.
-konya deplasmanı. hakemlik bir şey yine hatırlamıyorum.
-göztepe. hakemlik bir şey yok.
bu süreçte bence fb nin hakem hatası ile "puan" kaybettiği tek maç trabzon deplasmanı.
ve bu adam "hakemleri yenecek gücümüz yok" filan diye zırlıyor. 
kendi lehine 3 düdük çalınmışsa aleyhine çalınmış iki düdük bile yok.
ama zırlıyor.

kaynak:  https://eksisozluk.com/entry/73909468

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About