10 Şubat 2018 Cumartesi

7 denizi geçip 5 kıtaya ayak bastım. en iyisinden en kötüsüne onlarca insan gördum, tanıdım ama sizler gibi orospu çocuklarini dünyanın hiç bir yerinde yeminle görmedim..


ligde dorduncu olmasina, sampiyonluk yarisinda bu sezon icin artik tehdit olusturmamasina ragmen onundeki rakiplerinin agizlarindan dusurmedikleri agir tas.


lan baskanin kildigi namaz bitti (ki bu sekilde teshir edilen ibadetten bir hayir gelmez, o ayri konu) simdi de kupa maci ertlensin dediler diye herkes aglamaya baslamis. resmi bir talep de yok he. laf arasinda yorum yapmis sadece.

nerede peydah olduklari gayet acik olan amk* cocuklari gelmisler "buyuk takim olsa fikstur diye aglamaz" diyorlar. tiner, magdur, agla diyen got oglanlari zaten hep ayni mal degnekleri. laf yetistirmeye gerek bile yok.

bizimkiler diyor ki "kupa yari finalini subat ayinda oynatmak icin ne aceleniz var?". 4 takim kalmis, 2'ser mactan 4, bir de final 5 mac yapar. avrupa kupasi maci oynayacak takimi ne diye bu kadar sikistiriyorsunuz?

bak simdi bu agla, tiner, magdur yazip tasagim kadar beyinleriyle akillari sira dalga gecenlerin takimlarina su fiksturu verin, ortaliga salya, sumuk dokulup federasyona yuruyus duzenlerler.

besiktas'li federasyon he mi? besiktas kollaniyor oyle mi? bak bir daha tup diye aglayana bugirsin tamam mi?

bakin pek muhterem amk* evlatlari. senelerce kargo gemilerinde calistim. 7 denizi gecip 5 kitaya ayak bastim. en iyisinden en kotusune onlarca insan gordum, tanidim ama sizler gibi orospu cocuklarini dunyanin hic bir yerinde yeminle gormedim...

kaynak: https://eksisozluk.com/entry/74115827

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About