27 Şubat 2018 Salı

Ekşisözlükte Alvaro Negredo için 2 kıymetli analiz



 ligde 23 maçta 884 dakika süre bulmuş, 5 gol 4 asisti var. şampiyonlar liginde 5 maçta 108 dakika süre bulmuş 1 gol* 1 asisti var.
türkiye kupasında 4 maçın tamamında oynamış 6 gol 2 asist. 5 tanesi manisaya da olsa sonuçta resmi maç.


toplam 33 maçta 1381 dakika forma bulmuş 12 gol 7 asist yapmış. beşiktaş'ın önünde 1'i bayern olmak üzere 14 garanti maç var. bu maçlarda toplam 11 gol+asist katkısı verse toplamda 30 gole katkı vermiş olacak. beşiktaş'ta belki de son 20 yılda benim bildiğim en çok gol+asist katkısı olan adam mario gomez, onun katkısı 34. 

ıstatistik bunlar diyeceksiniz, adam bizzat alanya deplasmanında 3 puanı getirdi, bursa maçında 1 puanı
kurtardı. en son fenerbahçe maçı ise negredo'nun girip iki asist yapmasıyla döndü.


bütün bu işleri forma konusunda hakkı yenerek yaptı.

https://eksisozluk.com/entry/74557975

televizyonda biraz daha farklı görünüyor sanırım ancak bu adam gol atmak dışındaki işlerin hepsini yapıyor. ayrıca statta buna gösterilen sevgi şu an için sadece medel'e gösteriliyor. karabük maçında arkamda oturan amcanın gözleri doldu bu herif gol atamadan oyundan çıkınca. 

televizyondan izleyip yorum yapmak bunun oyun tarzı için biraz yanıltıcı. ben de yaptım sezon başında, oradan biliyorum. topun olmadığı noktada stoperlerle çok boğuşuyor, yoruyor. ayrıca bu sezon attığımız kafa gollerine bakarsanız rakip stoperler bununla uğraştığı için oldu o gollerin çoğu.

ha tabii gol atması gerek o ayrı konu. yine de ben kendisini seviyorum, gelsin orada çabalasın yeter. futbol dediğimiz şey bir oyun, ben de bir bakıma müşteriyim. beni memnun etmek için çabaladığını görmek hoşuma gidiyor. kazma da değil hani denk getirdi mi atıyor ama işte beklentinin altında kaldı. 35 dedin yani gelirken.

https://eksisozluk.com/entry/74552866

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About