14 Şubat 2018 Çarşamba

Anderson Talisca'ya türkçe isim önerileri


türk milli takımında oynayabileceği konusunda kulisler başlayan beşiktaş'ın kiralık brezilyalı'sının türk vatandaşlığına geçmesi durumunda alabileceği isimlerdir.


benim önerim: 15 temmuz şehitler taliskası

o olmadı; süleyman (seba) talisca da olumlu.
ismine benzesin diyorsak, adnan talisca olur
hükümete yanaşsın denirse, recep tayyip talisca
plase kazım kanat
vs.

ben talisca'nın faydalı olacağını düşünüyorum milli takıma oyuncu olarak. ama yaşı da genç, brezilya milli takımına seçilebilir hala. malum bizim kupalara katılma konusunda sıkıntılarımız var.
sonra türkiye'de kalmak ister mi? gönül bağı var mı? türk oyuncularla arası nasıl, ağır abilerle papaz olur mu vs... bilemiyorum altan.

şahsen ben talisca'nın yeteneğine ve potansiyeline sahip olsam büyük liglerden birisine zıplayıp sonraki turnuvalarda brezilya milli takımına alınmayı hedeflerdim.

kaynak: https://eksisozluk.com/entry/74216461

1 yorum:

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About