17 Eylül 2017 Pazar

Bir fb'linin yürek buran isyanı Beşiktaş'ın en iyi oyuncusunu alıp yedek bekletecektik en iyi oyuncumuzu aldılar yedek bekletiyorlar

iflas etmiş bir yönetime sahiptir. artık yok hükmünde taraftar ve sponsorlar için. 

kızdırmasınlar en iyi oyuncularını alıp yedek bırakırım diyen adamın en iyi futbolcusunu beşiktaş aldı yedek bırakıyor.

lig tv almadım, passolig yenilemedim, her ay fenerium'da en az 200 tl harcardım bu sezon metelik harcamadım ve harcamayı düşünmüyorum, maçları bir şekilde izliyorum. 

sorun josef, topal, ozan üçlüsünde değil, sorun bu üçlüden bir bütün yaratacağını zanneden futbol fakirlerinde.

sorun ismail'de değil. sorun caner gelmek istemesine rağmen reddedip, ismail'e kucak açanlarda. 

aykut kocaman değil suçlu. suçlu fenerbahçe için tel seçenek olarak aykut kocaman'ı bırakan itibarsız yapıda.

taze kaba ihtiyaç var, kongre hazırlığı yapan taraftarlığını unutan bencillere değil, taraftar gibi hala takımını seven ve sadece takımını düşünen insanlara ihtiyaç var.

not: baba yadigarı canım fener'im.

https://eksisozluk.com/entry/70790308

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About