16 Eylül 2017 Cumartesi

Fikret Orman: Cenk Tosun neden gitmedi?

Cenk Tosun'la ilgili de konuşan başkan, ''Cenk, bizim için çok önemli bir futbolcu. Hem milli takım hem de Beşiktaş'taki performansından çok memnunuz. Cenk'in transferi, transfer sürecinin sonuna denk geldiği için gerçekleşmedi. Her zaman söylüyorum; Cenk için, Oğuzhan için onlara artı değer katacak bir durum oluşursa transferlerini netleştiririm. Marcelo'yu üzülerek sattım ama şartlar bunu gerektiriyordu'' ifadelerini kullandı.


CENK BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ
Porto maçında Cenk Tosun muhteşem bir gol attı. O bizim için çok değerli bir oyuncu. Futbolcularımızın hem Milli Takım'da hem de Beşiktaş'ta sergilediği performanstan çok mutluyuz. Bugün iyi bir noktadalar, daha da iyi olacaklar. Cenk'in satışı, transfer sürecinin sonuna denk geldiği için gerçekleşmedi. Hareket kabiliyetimiz sınırlı kalmıştı. Her zaman Cenk, Oğuzhan ya da diğerleri için söylüyorum; herkesin mutlu olacağı, onlara artı değer katacak bir durum oluşursa, transferlerini netleştiririm. Onlara da 'Bir gün Beşiktaş'tan ayrılacaksanız, daha iyi şartlarda ve daha iyisine gidin. Yoksa burası sizin yuvanız' diyorum. Marcelo'yu üzülerek sattım. Ama şartlar böyle yapmamızı gerektiriyordu…


Sabah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About