26 Ocak 2018 Cuma

Bir Vagner Love yazısı: şapkadan tavşan çıkaracak bir oyuncu


Beşiktaşa inşallah yusuf şimşek etkisi yapacağına inandığım topçu. şu çekinceleri de taşımıyorum açıklayayım.


1. yaş: 33. sıkıntı değil, zaten bu fiyata hangi golcüyü gençken getireceksin. bu yaşında adam yaldır yaldır dribbling yapıyor. fifacı gelenekten geliyorum, dribblingci adamı severim

2. boy: 172. boy en büyük kıstasım değil. kafa topu için taliscamız var. boydan çok güç önemli. ve bu adam güçlü.

3. fiyat: 3 milyon. bence çok değil. daha makule alsak iyi olurdu ama adam kendini bizim ligde ispatladı. aktif olarak bi iki sene daha oynar. en az 2ye alırdın zaten. aradaki biri de risk sayıverin. risk tutarsa zaten kendini cover edecek haydi haydi.

4. açık alan topçusu. değil. beşiktaşa uymaz. değil. beşiktaş kanat oyununa zorunluluktan girdi bunu not alın. ama sanıyorum şunun farkına vardı hoca. kanat artık göbek delmenin alternatifi olacak. bu adam da göbek delme işini yapar. sadece kanat değil yeri geldiğinde kanat. antalya maçında quaresma göbeğe yaklaşmaya başladı. rakibi böyle hazırlıksız yakalayınca ambele oluyorlar.

bunlara ek olarak, vuruşlarını çok beğeniyorum love’ın. şapkadan tavşan çıkaracak bir oyuncu. mario gomez gibi, gs’ye attığı golü hatırlayın. uzaktan bi sağa çekti vurdu gol oldu. hiç beklemiyordun. bu adam da bunu yapacak inşallah.

forvet hattımız iyi oldu gibi geliyor pektemek hariç seni sevmiyorum süt oğlan. başımızda da şenol güneş var maximum verimi alacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About