19 Aralık 2017 Salı

yeni nesil ergen tayfanın eleştiri biçimine ekşiden muazzam ötesi bir örnek

beyler toplanın sorunu buldum.

tamam cenk mükemmel bir striker. ama hiç orta yapmıyor? trivela&rabona hiç söylemedim bile dikkat edersiniz.


dedim bu böyle olmaz. 

osmanlı maçında tribündeydim. özellikle cenk'i seyrettim.

nerdeyse tüm orta saha mücadelelerinde atiba ve medel var. topu kaleci fabri falan çıkarıyor. takım can hıraş. pepe akıyor, tosic kaptığı topla asist falan yapıyor. dedim bu cenk napıyor amk o zaman?

sonra dikkat ettim. kulübede boş boş oturuyor ibne.

şöyle 3-2-1 düzenine dönüp, kalan 5 oyuncuyu - kaleci dahil - serbest bıraksa hoca bayern maçında. inim inim inletsek allianz arena'da almanları. ah ulan şenol hoca.

https://eksisozluk.com/entry/72905896

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About