21 Aralık 2017 Perşembe

Bayern-Dortmund maçını izleyen Beşiktaşlıdan yorumlar "yeneriz bunları 1 sn dinleyin beni tiner filan değil"

bak bu konuda hiç yazmamıştım ama şu maçı izledik hep beraber :
(bkz: 20 aralık 2017 bayern münih borussia dortmund maçı

anladım ki bu maç bugün bizimle olsa bu bayerni evinde yenermişiz. ileride eksiklerini kapatırlar mı bilemem. hayır tiner falan değil abi bi sn, bırak bi sn, anlatıcam;

ikinci yarısını izlediniz mi maçın? bayern bildiğin zaman geçirmek için dolandı durdu. dortmund defalarca kalenin dibinden sıyırıp geçen gol girişimlerini kaçırsa bile bir gol daha bulsa uzatmalarda maçı alacağı kesindi. bu bayern jupp heynckes dönemindeki bayern değil o belli oldu. aradan yıllar geçince ribery 45 dakikalık tam verim veren oyuncu olmuş (bizde o şekil quaresma var), lewandowski fenerbahçe'deki van persie kimliğinde oyunu çirkefleştirme skilleri kasıyor (özellikle omuz omuza sokrates'ten boyunun ölçüsünü alınca aldığı faulden ben utandım), kalede de neuer'in olmaması bir mucize. 

biz bu şekliyle bu takımı kanatlardan hallaç ederiz hacı. belki 3 yeriz ama iyi günümüzde isek 4, kötü günümüzde isek 2 atarız o kadar net. adamların defansını pepe-vida'lı defansım ile kıyaslarım, bırak abi kıyaslicam. müller'i yaşatmaz pepe. hakem twitter dünyasında şeklim süksem olsun diye pepe'ye kırmızı+penaltı vermezse tabi. 

bugün kagawa'nın pas dağıtışını iyi örnekleyen bir oğuzhan veya tolgay lazım bize en zor kısmı burası. adamların orta sahası ile bizim defansif orta sahamızın mücadelesini kazanan maçı alacak başka bir noktada büyük fark yok. evet abi yok, al üfledim bak promilsiz konuşuyorum. 

sükse istiyorsanız süksenin allahı geliyor, tek istediğim benim bu takıma inandığım kadar futbolcuların kendine inanmasıdır.

bayern ile kıyaslanan, bayern'i eleyecek takımdır.

https://eksisozluk.com/entry/72959574


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About