23 Nisan 2018 Pazartesi

Şampiyonluk için hazırsanız bu yazıyı okuyun


eveet... 29 nisan'da son yılların en önemli maçına çıkacak takımımızdır.

derbiyi kazandığımız takdirde kalan 3 maçı da kayıpsız atlatacaktır. siz bakmayın rakiplerin yok efendim kollanıyor, vay efendim tüpçüye borç zırvalarına. ben artık iki sezondur aleyhimize yapılan bariz hataların (hata değil aslında lafın gelişi), kumpasların sayısını unuttum. ibneler algı kasıyorlar. yahu daha lig açılırken süper kupa maçında konyaspor taraftarının yaptıklarının dünyada eşi benzeri yoktur. sahayı bombalamak mı dersin, tribünü söküp atmak mı dersin rezilliğin bini bir paraydı. yetmedi, sahaya kadar girip futbolcuya bıçak göstermek nedir lan? bizzat öldürmeye teşebbüstü. peki ne oldu? biz ceza aldık.

ayrıca her hakemi beşiktaşlı ilan edip baskılamalar, beşiktaşlı teknik direktörleri yatacak suçlamalarıyla gazlamalar gırla gidiyor. önüne gelen hakem bizi sikiyor. beşiktaşlı teknik adamlardan çekmediğimiz kalmadı. bu sezon trabzonspor'u yendik diye sinir krizleri geçirdiler. bir kısmı pensilvanya diğer kısmı kandil saflarına katılma safhasına geldiler adeta.

kupa maçında (fb) kumpasın startını verdiler. zokayı yutmadığımız için halis görevlendirildi, yine olmadı. plan beşiktaş'ın engellenmesi arkadaşlar. gs, başakşehir'i geçemez. oyunları pamuk ipliğine bağlı. her maçı kaybetme modundalar. ben hakem korkusundan kesin yeneriz diyemiyorum. illa bir pislik çevirecekler. işte takımın buna göre hazırlanması gerekiyor.

gs, hasbelkader bizi yense bile kalan maçlarını kazanamaz. başakşehir'in şampiyon olabilmesi için bizim puanlar kaybetmemiz gerekiyor. gs, şu futboluyla kendi sahasında bugün izlediğim malatyaspor'u bile yenemez. akhisar ve göztepe deplasmanları cabası.

başakşehir de bu sezon pek iyi değil. dirençli takımları ya tek farkla zoru zoruna geçiyorlar ya puan kaybediyorlar. beni korkutan malatyaspor'un resmen yatması oldu. bakalım osmanlı ve antalya ne yapacak?

gs maçında dikkatli olursak illa gol bulup morallerini bozarız. dağılmaya çok yatkınlar. şenol hoca iyi hazırlanmalı. gs'yi yen, tamamen devre dışı bırak, başakşehir'in 1 maçta takılmasını bekle.

bol şans.

kaynak: https://eksisozluk.com/entry/76261824

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About