20 Mart 2018 Salı

Bir Beşiktaşlının kafasındaki hesaplar biri kapanmadan öbürü açılan Beşiktaş dolu dertler tasalar Beşiktaş sevgisinin hayata tezahürü, tutkunun Beşiktaş halleri

Babaannem derdi ki daralınca; boşa koysan olmayir doli zaten doli,”. Beşiktaş’ımız bizi tamda bu haddeye getirdi.
Bazen diyorum ki futbol bu çok fazla takıyorsun, bazen de Beşiktaş ’sız nasıl yaşayalım. Bazen diyorum ki boş ver maç işte bazen diyorum ki nasıl maç lan bu niye bizimkiler koşmuyor! Bazen diyorum ki şu kumanda ile parça parça edeyim TV’yi, bazen diyorum ki olum TV’ler çok pahalı lan!
Bazen ulan adamlar milyon dolarlar alıyor niye 90 dakika koşmasınlar niye oynamasınlar diyorum, bazen de onlarda insan be yılda 55 maça çıkıyorlar, her gün antrenman her gün bilmem ne! Baksana Babel bile Çenk gittikten sonra kendini video işlerine verdi, yazık adamlara, Necip’i evlendirmemiz lazım, Aykut’un tacını kim çaldı?
Bu maçtan sonra kimseyle konuşmayayım sosyal medyaya girmeyim, açayım “ la case de papel” izliyim diyorum, çat kaçırdığımız goller, Helsinki ile 3. depodan fırlıyor, diyorum ulan Oğuzhan, Berlin bile senden daha iyi lider. Sana ne oldu be şu esmer yüzünden mi her şey! Neyse işin içende aşk varsa biz sıramızı bekleriz Oğuzhan kardeş. Aşk bu kızıl ötesi sonuçta. O değil de Profesörü, Şenol Güneş oynar mı?
Bu maçı izlemeyeyim bileti birine vereyim o gitsin diyorum, gider güzelce uyurum akşam da pes atarım diyorum; bi bakıyorum, akşam 7’deki maç için 12’de semtteyim. Milletle orta saha için tercih yaparken buluyorum kendimi. Ay sonuna kaç gün kalmış, borcum var mı hasta mıyım sağ mıyım ölü müyüm? Kimin umurunda! Cebimde param var mı, faturaları ödedim mi, merdiven parasını ne yaptım, survivor ne oldu, ıssız acun öldi mi, Şeyma bugün neden foto atmadı?
Kadro kombinasyonu, kalan maçlarda alınacak puanlar, şampiyon olursak kaç puanla oluruz, Talisca’nın bonservisi için durum nedir, forvet alacak mıyız, Vida’yı niye aldık, niye oynamıyor, Pepe kaç sene daha top oynar, Q7’nin cezası hangi maç bitiyor, hangi futbolcunun eşi hamileydi, sonuçta şampiyonluk belirtisi bunlar, borçlar neden azalmıyor, tüpçünün tüp borcu ne oldu, Atiba böyle kek yapmayı nerden öğrendi ? Işık ılık süt iç! Dayan yüreğim son sekiz hafta?
Akşam yediye doğru durum bu hale geliyor, maça giriyorsun, Lens için dualar Vagner için methiyeler, Negredo için şiirler, neyse! Hakemler için milyon satır küfür…maç bitiyor, tansiyon 12/20 nabız 2345 falan. Yahu biz gecen sene Barcelona’dan  daha iyi Barcelona gibi oynuyorduk ne oldu bize sorusu? Bir de sayısal bu hafta yine mi devretti yahu!
Bazen diyorum ki olum senin işin gücün yok mu? Ay sonunu faturaları düşün, bak Putin yine Başkan seçilmiş, sevgilinle vakit geçir, yaşın olmuş 29! Git patronunla zam konuş, kitap oku, sevgilinle vakit geçir. Evlenme teklifini Medel’e mi yapacaksan sanane nerede oynadığından! Aradan yarım saat geçmeden “aşkım ben maça gideyim, en geç 21:30 da yanında olurum, siz takılın ben maçtan çıkar hemen gelirim. Allah mı belamı versin, Beşiktaş inşallah kutuplara mı taşınır, bak Beşiktaş’ın b si büyük, ayrılalım mı? Ne ayakta mı duramıyorum, beş milyon mu almışım! Maç başladı arayacağım ben seni! Alo yahu dur bi Medel yine stoper oynuyor! Medel kadar başına taş düşsün Nogay, iyi bari Medel takoz gibi adam, bir şey olmaz ondan. Dıt dıt dıt !
Ulan bu Beşiktaş’ın bize bir faydası var, oda istatistik ve diğer verileri kullanmayı onun sayesinde öğrendik. Medel Atiba, Oğuzhan, Tolgay Necip Talisca, bu altılı için yaptığım kombinasyonu tüm hayatım boyunca matemaik derlserinde kombinasyon sorularında yapmadım. Mesela Medel defansta oynayınca orta sahada Atiba hem pas hem ön liberoda eksik aklıyor, Pepe sakatsa, defansa hızlı adam lazım. Talisca oynarsa orta saha direnci düşüyor ama bu seferde gol atmamız kolaylaşıyor, Tolgay Atiba iyi ama  üretken değil, Tolgay Oğuzhan iyi ama defansa yardım edilmiyor gerçi Oğzuhan bu ara şu esmer yüzünden evde çay bile koymuyormuş, Negredo oynarsa pres yapmıyor gol zaten atamıyor, Wagner koşmuyor çok bencil, Babel esenler otogarda Cenk’i arıyormuş! Q7 desen yokluğu dert varlığı yara, Caner desen bugün var yarın en az 7 maç! Kulaklarımdan dumanlar çıkıyor, Anne Ali’nin karnı açıktı? Banane ulan babane!
Boşa koyuyoruz olmuyor, doluya koysan almıyor,
Şenol Güneş desen çok seviyoruz ama bazen inadını kırmak deveye hendek atlatmaktan zor, Hocam Alsana defansı Takoz Recep’i Alla Alla.
Bazen diyorum ki o adamlar, milyon dolarla alıyor senin maaşın daha faturalara yetmiyor sana ne ! Bazen de diyorum ki ulan Necip iyi çocuk bence senede 2.2 alsın.
İzlesen olmaz, bırakmaz kalbi sökmekten geçiyor. Şiir yazsan az kalır, beste yapsan nota yetmez.
Anlamıyorum ki; mutlu muyum mutluyum, üzgün müyüm üzgünüm, bizi manyak ettin Beşiktaş’ım.
O değilde son 8 maç 5i içerde etti mi sana 15 puan , dışardan 7 gelse, birkaç puan da porto ve bayern’den alsak, neyse tamam!
Sevgi saygılarımla,
ERCAN NOGAY ALPER
ercannogayalper@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About