14 Mart 2018 Çarşamba

Bir Beşiktaşlının gözünden Fb-Gs derbisi ''yıllardır tempo ve kalite olarak yerlerde, iki takımın da tek önceliği yenilmemek bu vasatlığın sebebi de bu''


ben beşiktaşlı olmanın dışında futbol seven de biriyimdir. televizyonda futbol maçına denk gelirsem mutlaka bakarım. hatta arada gider amatör küme maçlarını filan bile izlerim.


fenerbahçe-galatasaray maçlarının yıllardır hem tempo hem de kalite açısından yerlerde süründüğü bir gerçek. her iki takım da o kadar yenilmemeye odaklı ki, futbolun gol atılarak kazanılan bir oyun olduğunu unuturcasına gergin, kısır ve akmayan bir mücadele ortaya koyuyorlar. son 5 senedir rakibine 3 gol atan takım yok. hadi golü filan geçtim, maçtan sonra "futbol adına" konuşulacak hiçbir şey olmuyor çoğu zaman. tek konuşulan hakem hataları. o penaltıydı, bu kırmızıydı vs. taktik anlamında konuşulan hiçbir şey yok. çünkü taktik filan yok sahada. bu yüzden dün maçı açtığımda futbol namına bir şey izleyeceğime dair bir umudum yoktu. ama dedim ki, 2 takım da çok iddialı konumda değil, belki biraz tempolu geçer. ama şaşırtmadılar sağolsunlar. son bir kaç yıldır izlediklerime kıyasla biraz pozisyon filan vardı ama o kadar kısır geçti ki bir yerden sonra izlemenin anlamı olmadığını düşündüm ve kapattım. sonlara doğru yeniden açtığımda ise gol oldu ve ben bu arada hiçbir şey kaçırmadığıma emindim.

inanın bunları beşiktaşlı olarak değil, bir futbolsever olarak yazıyorum. rekabet ve kaliteli futbol isteyenler ise aradığını bu maçtan 1 saat sonra başlayan real-barca derbisinde buldular. tamam el clasico seviye olarak çok farklı bir yerde ama bundan birkaç hafta önce oynanan trabzon-beşiktaş maçı gerçeği de var. tabi ne kadar konuşursak konuşalım arzlar taleplere göre şekillenir. taraftarın da isteği güzel futboldan önce kazanmak olduğundan sahadaki oyun da ona göre şekilleniyor maalesef.

https://eksisozluk.com/entry/67680107

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About