19 Mart 2018 Pazartesi

bahiste 1000 liraya 300.000tl kaldırmak YALANI (mutlaka ama mutlaka okuyun)


edit.: arkadaşlar "sakın inanma" vb. mesaj atıp uyaranlar oluyor. çok teşekkür ederim gerçekten, az daha para yatırıyordum. ya arkadaş azıcık ironiden bile anlamayan adamlar var şurda ya... bugün izinliydim canım sıkılıyordu. instagramdan bir takip isteği geldi, ben de biraz eğlendim işte. ne reklamından bahsediyorsunuz allah aşkına ya. * 


instagram'da filiz hanımı takip ederek ve vip üye olarak gerçekleşebilecek olay. çok değerli suser kardeşler, çiflik bank mağdurlarından birisiyim. bir kaç gündür zararımı karşılamanın yollarını bakıyorum. kupon vs. yaptım, tutmadı. filiz hanım ve ekibi derdime çare olacak gibi duruyor. çiftlik bank mağduruyum deyince daha da bir ilgi gösterdi. 

beni instagram'dan takibe aldı ve açıkçası biraz da güzelliğiyle dikkatimi çekti. kendisine sattıkları kuponlarla ilgili bilgi almak istediğimi söyleyince de aşağıdaki gibi bir konuşma geçti aramızda. 

resim1
resim 2
resim 3
resim 4
resim 5
resim 6

bu entryi hazırlarken yapmış olduğumuz görüşmeler. 

resim7
resim 8
resim 9
resim 10
resim 11
resim 12

şimdilik sıkıntı görünmüyor ama arkadaşa sorduktan sonra net kararımı vereceğim inşallah. sonuç olarak burada filiz hanım bana muhtaç değil, ben ona muhtacım, ne sıkıntı olabilir ki. 

eğer borcu olan suserlar varsa bir düşünsün derim ben kendilerine


kaynak: https://eksisozluk.com/entry/75173608

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About