21 Temmuz 2017 Cuma

Çok ağır dram içeren yazı: Fb ve Bjk'liler dalga bile geçmiyor artık bizle galatasaraydan konu açılınca konuyu değiştiriyorlar

Kaynak: https://eksisozluk.com/entry/69647484


galatasarayın son 22-23 yıldır olan tüm başarı ve hezimetlerine şahit oldum. yeri geldi sevinçten ağlattı yeri geldi kahretti.
trömsö faciasında kızamamıştım. kötü bir deplasmandı dedim. karpaty lyliv maçında sinirimden ağladım. ama hepsinden sonra biliyordum ki galatasarayım ayağa kalkacak tekrardan. herşey yeniden güzel olacak. takımın şimdiki haline bakıyorum da umut ettirecek bir tane sebep var mı allah aşkına. böyle takım mı olur. kaleye şut atamıyoruz, pas yapamıyoruz. 3 senedir defans nedir unuttuk.
futbol sürprizlere açıktır. her takımın başına facialar gelebilir de dün akşam ve geçen haftaki oyunların herhangi bir açıklaması yok. saha da 10 adet casper, çok mücadele ediyormuşcasına koşturuyorlar. sonuç ne? akılda kalan ne dün akşamki oyundan sonra? futbol mu bu? utanması olmayan insanlar kulübü yönetiyor. futbolcuları saymıyorum bile. tudordan daha iyi hoca sayısı 10000 falandır herhalde. allah hepsinin cezasını versin. top oynayan üç oyuncunda ikisini satıp birini kovunca böyle göt gibi kalırsın ortada.
fb ve bjk liler ne kadar dalga geçse haklıdır da kimse dalga bile geçmiyor artık benimle. maç konusu açılınca fb li ve bjk li arkadaşlarım konuyu değiştiriyorlar. siklenmeyen takım olduk. biz taraftarın utandığının ve üzüldüğünün yarısı kadar bile utanıp üzüldüklerini düşünmüyorum, muslera hariç.
emeği geçen herkesin allah cezasını versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About