18 Mart 2017 Cumartesi

Beşiktaşlı bir taraftarın gördüğü olympiakos maçı fabri rüyası :)

dün gece gördüğüm rüyaya hep beraber bakalım;

maç 4-1 ve 85. dakikası oynanıyor biz de inönü'de sirtaki yapıyoruz ama hakem birden 51. dakikada penaltı çalmayı unutmuştum şimdi aklıma geldi diyor ve bizim iki golümüzü siliyor sonra da penaltı noktasını gösterip dakikayı da 51'e alıyor?!?

sonra ben sahaya iniyorum ve fabricio ile konuşmaya başlıyorum, ''kardeşim sen kurtarırsın, alemin kralısın'' vs diye gaza getiriyorum ve ardından da 2-3 tane penaltı atıyorum ısındırmak için ama fabricio hepsini yiyor amk.

sonra uyandım ve aklımda fabricio'nun şaşkın suratı var hala... bu nedir lan? birader 36 yaşındayım gördüğüm rüyalara bak, ne travmalar yaşadık zamanında tey tey.



kaynak: https://eksisozluk.com/entry/66904790

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About