9 Ağustos 2018 Perşembe

bu akşam ki maç için mükemmel bir yorum.. sakin olun


türkiyeli bireyler olarak olumsuz durumlar ve sonuçlarla karşılaştığımız zaman hemen

gemileri yakarcasına moral bozmak, kötüyü düşünmek ve birilerini suçlamak/kötülemek gibi 'milli' bir alışkanlığımız var. hemen şampiyonluk kayıpları ah'lar vah'lar holiganca boş beleş fanatik yorumlar. yahu arkadaşlar, dostlar, ahali her futbol takımı için sezon öncesi hazırlıkları sırasında ve sonrasında oynanan ortalama 4-5 maç ritim duygusu olmayan orkestra tadı verir hepimiz biliyoruz. neyse,
takım içersindeki durumu değerlendirelim; (bkz: aykut kocaman)ın baba 11 kişi savunalım yıkalım vuralım rakip yorulunca da bi' kontra atalım yatalım taktiğiyle oynayan linz takımına karşı şans biraz yanımızda olsaydı daha rahat bir skor bulurduk diye düşünüyorum. 

futbol dışı olan faktörlerden de bahsetmek istiyorum, gavur gibi bir nemde yaşıyoruz 2 haftadır istanbul'da, benim su almaya gidesim gelmiyor bu havada ne topu ne koşusu ne taktiği. bir diğer husus ise; kendi içinde 11 arayışında olan takımın kimler gidecek kimler kalacak manşetlerinden bi' hayli etkilendiği hissediliyor. (bkz: fikret orman)'ın sessiz ve gizli transfer oyunlarına son vermesini diliyorum zira takıma en büyük zararı kendisi verebilir bu onu da satarım bunu da satarım sonra gencolarla oynarım tavırlarıyla. iyi ve birbirini tanıyan oyuncularla oturmuş bir kadro derinliğine 
sahibiz.

*somurtuk kötümser dostlara da gönülden bi trivela gönderiyorum

sezon boyuna görüşmek üzere, hadi sağlıcakla kalın.

https://eksisozluk.com/entry/80089653

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About