27 Mayıs 2015 Çarşamba

HOŞÇA-KAL İKİ GÖZÜM!


“diğerlerini bilmiyorum ama Beşiktaş sermayesi insan olan bir takım” diyen Cemal Süreya anlar seni Biliç Efendi, Fikret Ormanlar Nur Çebiler Demirörenler anlamaz be kardeşim, onlar paraya bakar başarıya bakar ama dönüp kendilerine bakmazlar.

Biz bu ligde oyuncusunu yanağından öpen adamlarla büyümedik Biliç Efendi. Biz saha kenarında ağzından salya savrulan, oyuncularını tekme tokat döven ve yılda bilmem kaç milyon dolarlar alıp çaka satan adamlar büyüdük.

Biz bu ligde “ben oyuncularıma kazanma ve kaybetme yetisini öğretmeye çalışıyorum, futbolu herkes öğretir” diyen adamlar görmedik Biliç efendi. Biz “vur kır parçala ama ne olursa olsun bu maçı al diyen” adamlarla büyüdük.

Biz saha kenarında rakip takım oyuncusuna şaka yapan adamlarla değil rakip takım oyuncusuna ana avrat küfür eden adamlarla büyüdük. Sen kimsin her maç sonunda rakip takımın oyuncularına tek tek sarılıp başarı diliyorsun, bize insanlığı sen mi öğreteceksin Biliç Efendi?

Biz bu hayatta senin gibi çok adam tanımadık Biliç Efendi, sen daha “ben sosyalistim” dediğinde kaybettin, bu ülke de hiçbir şeyden korkulmaz sosyalistlerden korkulduğu kadar. Çünkü onlar eşitlikçidir, paylaşımcıdır, doğayı insanı severler, haksızın karşısındadırlar. Sen kimsin ki bu ülke de ben sosyalist bir takım yaratmak istiyorum diyorsun. Bak ilk fırsatta kapı önüne konursun.

Oysa Cem evindeki cenaze yerine Rabia işareti yapıp aynı anda daiş çetelerine destek verdiğini açıklasaydın ya da saha kenarında rakip oyuncularla şakalaşmak yerine suratlarına bakıp “fuck of” deseydin yıllarca bu ligde kalırdın.

Sen ruhunla bütünleşen bu takım yerine stadını bile devletin yaptığı bir takımın başına geçseydin uzun yıllar bu ligde kalırdın Bilic Efendi. Ne demek futbolcularıma insan olmayı öğretiyorum, sen kimsin ki sokaklarında her gün açlıktan yoksulluktan ya da polis kurşunuyla ölen insanların olduğu bu ülkeye sosyalizm öğreteceksin. Sen kimsin ki SOMA katliamından sonra “işte bakın sizin aldığınız paraları belki de ömür boyu göremeyecekler” deyip oyuncularına yoksulluğu öğretmeye çalışıyorsun ya da gösteriyorsun.

Sonucu önceden belli olan ve kuklalar tarafından yönetilen bu sahte ligde canlı yayına çıkıp “emeğin en yüce değer “olduğunu anlatırken, “umudumuzu bizden söküp alamazlar” diyorsun, pes doğrusu! Sana mı kalmış LİG TV'nin canlı yayının da “comon gıve me a break” demek.  

Sen kaşındın Bilic Efendi, sen misin “bizim taraftarımız zaten dünyaca ünlü politik tavırlar sergiliyor ve ben onları destekliyorum” diyen. Al işte şimdi gelip kurtarsın seni cArşı.
Daha hazırlık maçında yedek kulübesinde yaktığın sigaranın dumanı gökyüzüne yükselmeden orada kaybettin sen, doğallığından kaybettin sosyalist olmandan kaybettin Che fotoğraflı tişörtünün bazılarını rahatsız etmesinden kaybettin.

Rakip takımın malzemecisinin bile zor girdiği Nev-i zade sokaklarından içtiğin rakıdan belliydi gönderileceğin, insanlığından kaybettin be abicim.

Peki sen kaybedince biz kazandık mı?
Ben 27 senedir Beşiktaşlıyım ve biz asla kazanmadık be abicim, hep doğru olanı yaptığımız için biz hiç kazanmadık.

Biz senin gibi bir adamı kaybettik, ne demek 4 dil bilen teknik direktör, bize “wat ken ay du samtamys” diyen adamlar ve milliyetçiyim deyip sadece ayda 200 bin lira maaş alıp milli takım çalıştıran adamlar yeter de artar bile.

Biz senin gibi bir kişiliği kaybettik, maç sonlarında oyuncularımla gurur duyuyorum deyişini kaybettik be iki gözüm.

Ruhumuza oturan sözlerini entelektüel bakışını kaybettik,

Azla yetinmenin ne demek olduğunu her şeyin para olmadığını öğreten oyun sistemini kaybettik,
Babacan tavırlarını kaybettik,

Liverpoolu dize getirdikten sonra bile beni değil oyuncularımı taraftarı tebrik edin diyen tatlı diilini kaybettik.

Sen bu lige bir beden zaten büyüktün, ne diyelim ki Sır Bilic, sen kal biz gidelim yada diğer  direktörler gitsin sen kal be abi…belki futbolu az biliyordun ama insanlığını kaybettik be abi...

Yakışıklılığını karizmanı kaybettik, gitme be iki gözüm yada bizi de götür.

Ercan Nogay Alper
iletişim:
ercannogayalper@gmail.com
@ercanalper1903



3 yorum:

  1. Yerinde ve okunulası bir yazı olmuş,ağzına sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ben hala Pektemek inadindayim derbi kazanamaması ve 3 nculuk dışında bi olayının olmayışını da kabul edemiyorum. Sadece karakter ve duruş ile olmuyor ki, halimiz ortada

    YanıtlaSil
  3. bence gitmeli ama hatta başkanıda gitmeli bu sen nasıl şampiyon olamadım diye düşünsün lütfen.

    YanıtlaSil

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About