22 Nisan 2013 Pazartesi

Video: Fikret Orman'dan Rıdvan Dilmen'e Fırça



Fikret Orman, Rıdvan Dilmen’in “Para koymuyorsanız, risk almıyorsanız bırakacaksınız” sözlerine cevap olarak şu ifadeleri kullandı:

“Siz beni istifaya davet ediyorsunuz. Enkaz edebiyatı yapmanın manası yok. Beni ve arkadaşlarımı ‘Para koymayan, risk almayan’ diye yorumluyorsunuz. Biz göreve geldiğimiz dönemdeki durumunu herhalde siz de iyi biliyorsunuz. Beşiktaş’ın bir maç kaybetmesiyle, bir başkana ‘Bıraksınlar’ demeyi doğru bulmuyorum. Üslubunuza ve yorumlarınıza saygı duyduğum için konuşuyorum. Biz önemli bir mücadele verdik, önemli bir başarı elde ettiğimizi düşünüyorum.”

Rıdvan Dilmen ise, “Üslubunuzu beğenmedim başkanım. Bir kusurum varsa özür dilemesini de bilirim. Siz beni fırçalamak için mi yayına bağlandınız” ifadelerini kullandı.

"Hiçbir hocayla görüşmedik"
Fikret Orman ayrıca şu açıklamaları yaptı:

-Feda sezonunu biz demedik, basının koyduğu bir isimdir. Beşiktaş ligin yüksek bütçeli bir takımıdır. Takımın yıllık masrafı 35 milyon avrodur. Bizim bu saatten sonra hiç kimseye borcumuz yoktur. Bundan sonra bir daha geçmiş sıkıntıları yaşamayacağız. Borcumuzu 150 milyon aşağı çektik.

-Akhisar maçından çıktıktan sonra bakanlarla buluştuk. İnönü Stadı’nın inşaatına Nisan’ın sonu ya da Mayıs’ın başında başlamak istiyoruz. Bir sezon dışarıda oynamak istiyoruz. Önümüzdeki sezon nerede oynayacağımız netlik kazanmadı. Beşiktaş statla alakalı bir sene sıkıntılı bir yıl geçirecek ama bunu yaşamak zorundayız.

-Hocalar senelik değil uzun vadeli çalışılacak kişilerdir. Biz niyetimizi ilk günden ortaya koyarak dört yıllık kontrat yaptık. Bu kontratlar saha skorlarıyla ya da takımın durumuyla da ilgilidir. Sezon sonundan sonra yeni stratejilere bakacağız. Oturup konuşacağız. Sezon sonunda belli olacak her şey. Gazetelerde yazıldığı gibi kimseyle doğrudan ya da dolaylı olarak görüşmedik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About