12 Eylül 2014 Cuma

Ogame'den bir Beşiktaş hikayesi

çoklukla zeki, muzip, kurnaz taraftara sahip spor kulübü. ya da en azından bana böyleleri denk geldi. şimdi yazının bundan sonrası ogame denen illet oyuna bulaşmış kişilere daha çok hitap edecektir ama yine de oyunla alakasız olanları da gülümsetmeyi taahhüt ediyorum.

ogame'i bırakmak sigarayı bırakmaktan beterdi ve bunu başarabilmiştim seneler sonra.. ama oynadığım zamanlarda tam iptaldim. gece yarıları saat kuruyordum, müthiş bi excelim vardı, kara listem. daha ilk günlerden bana dalanları teker teker not etmiş, alayını devirmiştim ileriki günlerde...

o günlerden kalma, efsane bir mallığım da yok değildi ancak...

agresif bir saldırı politikası izleyip, filolarımla sürekli av peşinde koşuyordum. hırçın bir kaplan yavrusu idim. ve o halimle, oyundaki sıralaması benden yüksekte olan bir kaç abinin, üretim yaptığı gezegenlere bile dadanıyordum. ancak bir gün ayağına bastığım birinin canı çok yanmış olacak ki beni oyundaki ilk on'da yer alan, 3. mü 5.mi ne bir ağır abiye şikayet etti...

deli kadir nickli biri..

tam detayları hatırlamamakla birlikte ana gezegenim imajını verdiğim (belli bir miktar filo tuttuğum, ki esasen yem) gezegenime karşı ağır bir filo ile saldırı başlattı deli kadir... o güne değin üstüme gelen en sağlam düşman.. ki herifin normal güçlerinin belki de onda biri...

diyelim 100 tane gemiyle geliyo herif... bende de diyelim 20 gemi filan var... (detayları gerçekten hatırlamıyorum.. orantılayın işte).. neyse benim esas gücüm de 300 gemi filan diyelim.. lan bi hesap ettim.. ana filomu bu götoşun benim gezegene inişinden 3 saniye öncesinde konuşlanacak şekilde havalandırdım.. normalde, herif saldırmadan önce filoyu havalandırıp kurtarırdık.. ama işte hesabı yapınca, benim de çok zararım olacak ama o geri dönüşüm gemisi mi neydi, onla toplanacak materyal, şu bu daha rantabl geldi..

bir de böyle kalın bi herifi sikertmenin vereceği manevi haz.. oyunun 3.sü geliyo amk, efeleniyor ama göt olup gidiyor.. ahahah..

neyse tüm gidişat lehime.. herif gele dursun, ben de o ara antu'ya bakıyorum.. amk antusu.. orda da deli kadir nickli bi herif var.. ne hikmetse ikisini de aynı kişi olarak görmek istedi gönlüm.. duraksadım bir anda.. mesaj atıp ikaz mı etsem, naapsam filan derken sürpriz saldırı planımdan vazgeçtim.. bir renktaşıma bunu yapamazdım.

herife mesaj attım.. dedim "bilader, boşuna gelme, filoları kaydıracam" dedim.. hiç siklemedi.

bi mesaj daha attım.. "hatta" dedim, "daha büyük güçle seni tarumar da edebilirim, gelme vazgeç" dedim.. gene siklemedi..

sonra tekrar mesaj attım, "bak kardeşim gelme, ben de senin gibi antu yazarıyım.. fenerliyim.. kardeş kanı dökülmesin" dedim

bu kez cevap yazdı.. "hacı" dedi.. "sen benim şu yeğenime girişmişin.. şu kadar şu kadar zarar vermişin.. en azından onu alacam.. yolu yok" dedi.

"yav" dedim "oyun bu..."

"olmaz" dedi.. "o da fenerli.. almam lazım.. sen ordan şu kadar bişi bırak, alıp gideyim" dedi..

vay amk.. şimdi herif de nispeten haklı ama göz göre göre eski ganimeti bırakmak ta istemiyorum..
"bak sonra dedi her dakika saldırırım.. illa ki filoları yerde yakalarım.. boşuna deli kadir değilim ben" vs vs tehditler..

sonra, "bak" dedi, "sen şimdi efendilik yap, ben seni de korurum sonra" vs vs

en sonunda razı oldum.. "tamam lan" dedim.. "bırakacam şu kadar mal, gel topla.." bu kez "bi de o kadar yakıt yaktık, saat verdik, biraz da ekstra bana bırak" dedi..
"lan" dedim, "gerek yok işte anlaştık.."
"yok yok bırak" diyo.. neyse sakalını, haracını da bıraktım deli kadir abimize..

geldi, indi, yıktı, topladı gitti.. giderken de mesaj:

"lan bu fenerliler ne kadar malsınız, ahahahhahaha, en büyük beşiktaş amk, beşiktaş.. ananızı sikiim" vb vb iğrenç küfürlü bi mesaj, "bundan sonra da bu oyunu seni yok etmek üzerine oynayacam amk mal fenerlisi" vb bi dolu mesaj daha..

evet.. göt gibi kalmıştım..

Ekşisözlükten alıntıdır


Posted via Blogaway

1 yorum:

  1. Ogame de sadece gezegen ismi Beşiktaş la ilintili diye birçok oyuncuya karşılıksız yardım yapmış biri olarak Deli Kadir i net olarak anliyorum

    YanıtlaSil

Lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşınız.

About